Lomakkeet

Apuraha-anomus

Apurahaa voivat hakea yhdistyksen varsinaiset jäsenet, jotka eivät ole saaneet yhdistyksen avustusta kahden edellisen kalenterivuoden aikana (Esim. vuonna 2020 apurahan saanut voi hakea uudelleen vuonna 2022). Käyttötarkoitus on fysioterapian tai oman ammattitaidon kehittäminen. Apurahoja myönnettäessä hallitus kiinnittää erityisesti huomiota käyttötarkoituksen hyödynnettävyyteen ammatissa. Hakemukset käsitellään nimettöminä.

Seuraavan kerran apurahoja voi hakea syksyllä 2022. Haku päättyy 30.9.2022

Lomakkeen (apuraha.pdf) tulostamiseen tarvitset ilmaisen Adobe Acrobat Reader ohjelman.

Tiedustelut ja lomakkeen palautus sähköisesti

Puheenjohtaja
Mari Leskinen
email: leskmari@gmail.com
puh: 040 531 2267

Jäsenhakemus

Voit kuulua Suomen Fysioterapeutit ry:een yhdistyksemme kautta. Yhdistyksen varsinaista jäsenyyttä voi hakea lääkintävoimistelijan / fysioterapeutin ammatillisen tutkinnon suorittanut henkilö ja opiskelijajäsenyyttä perustutkintoa suorittava fysioterapian opiskelija.

Jäsenhakemus tehdään liiton kotisivuilla olevalla sähköisellä ilmoituslomakkeella Suomen Fysioterapeuttien sivustolta www.suomenfysioterapeutit.fi – Liitto ja jäsenyys – liiton jäsenyys. Jäsenyhdistykseksi merkitään Tampereen Seudun Fysioterapeutit ry.
Jäsenyys edellyttää sekä liittomaksun että yhdistyksen jäsenmaksun suorittamista. Jäsen on velvollinen suorittamaan sen vuoden jäsenmaksun jona hän eroaa.

Maksujen suuruudet löydät www.suomenfysioterapeutit.fi – Liiton jäsenyys – jäsenmaksut.

Mikäli kuulut Suomen Fysioterapeutteihin henkilöjäsenenä tai toisen yhteisöjäsenen kautta, voit liittyä yhdistykseemme rinnakkaisjäseneksi lähettämällä vapaamuotoisen jäsenhakemuksen jäsensihteerille.

Lisätietoja jäsenyydestä antaa:

Jäsensihteeri